Ga naar inhoud

[OPGELOST] ncobjapi.dll foutmelding

Gast joszon

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij het opstarten van de pc de mededeling dat services.exe het bestand ncobjapi.dll niet als een geldige windowskopie ziet, terwijl ik er toch een echte versie op heb zitten. Ik heb op jullie forum gekeken en zie dat je het bestand moet vervangen vanuit de windows-cd. Ik heb zowel dat geprobeerd als het bestand van een backup met XXclone gemaakt getracht te gebruiken.

Dat lukt me dus niet, want als ik het wil kopieren, krijg ik de melding toegang geweigerd.

Via het booten met windows krijg ik als ik dan bij de c-prompt sta de mededeling dat er op de harde schijf een foutmelding zit.

Hoe kom ik hier uit zonder opnieuw windows te moeten installeren. Ik heb Windows XP Pro:bawling::argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, het werkte perfect.

Na invoering van het commando werd gecontroleerd of alle beveiligde windowsbestanden in oorspronkelijke vorm aanwezig waren. Daarna ging het program terug naar het zwarte schermpje en gebeurde er dus niets. Ik heb toen gezocht naar het bestand hierboven en toen was het weg. Ik heb het vervolgens gekopieerd naar de system32-dir en nu werkt alles weer.

Ik ben echt erg blij.

Alsnog bedankt:laugh::ciao::biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.