Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen, ik ben zelf een hardcore gamer, en ik ben opzoek naar een nieuwe pc.

Vooruit kijkend op de nieuwe Battlefield 3 en Modern Warfare 3 wil ik echt een pc waar ik hard mee vooruit kan en lekker alles op Ultra kan draaien met overcapped frames eigenlijk.

Momenteel zit ik met een vrij oude pc die ik misschien voor maximaal 200 euro kwijt kan.

Hierdoor zal mijn budget rond de €1500 zitten, enige suggesties?

Ik wil gewoon 100 fps kunnen tikken (en dan capped krijgen) zodat ik gewoon geen spikes heb, alles op ultra kunnen draaien en de nieuwe generation games kunnen spelen.

Enige tips of hints?

Specificaties mag je zelf mee opkomen voor ideeën want misschien weten jullie nog wat leuken sites, of onderdelen of hele computers die je later nog wat kan upgraden.

Ook heb ik windows 7 er graag bij.

MVG, Mark van't Veer

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Cheers, komt eraan.

---------- Post toegevoegd om 13:27 ---------- Vorige post was om 13:22 ----------

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Core/Hardcore gaming
  2. Wat is mijn budget ? - CA. 1500 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Ligt er helemaal aan, zelf samenstellen heeft natuurlijk wel zijn voordelen, maar ik ben ook wel aan het kijken voor Alienware omdat je daar altijd zal kunnen blijven updaten, ik heb hier wel het gevoel dat je meer voor het merkje betaald als voor de pc (enige ideeën hierover?)
  4. Ga ik overklokken ? - Niet echt van plan, als het een Core/Hardcore pc is is dat niet nodig.
  5. Ga ik later upgraden ? - mogelijk
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - niet echt, ik speel op een HDMI 23 inch scherm, en al die 3D shizzle hoeft niet zo van mij.
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Als ik de onderdelen koop, heb ik liever dat hun hem in elkaar zetten, zelf heb ik het al meerdere malen gedaan, maar ik wil het gewoon niet riskeren.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Standaard windows 7 versie.
  9. Ga ik zelf installeren ? - Wel zo makkelijk als de Shop dit ook doet als het kan, zo niet, doe ik het lekker zelf ;) geen probleem.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Alienware vind ik zeer mooi, maar zoals ik zei, ik heb het gevoel dat je meer voor het merkje betaald dan voor de pc, dus nee niet echt specifieke voorkeuren.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Nope
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Het liefst mooi stil, maar als dit echt 100 euro extra kost hoeft dat niet, ik wil gewoon de next gen games kunnen spelen op 100 fps zodat ik geen spikes krijg en al dat soort dingen, op een mooie ultra kwaliteit. Dan denk ik aan games als battlefield 3, Modern Warfare 3, en de games die er allemaal aankomen.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

hey,

ik denk dat dit is wat je ongeveer wil, :

azerty €1450,-

ik heb ruimte overgelaten voor een 2e videokaart door de voeding groter aan te schaffen dan nodig,

ik zit alleen te twijfelen over de kast, aangezien dat ook iets is wat jij persoonlijk mooi moet vinden(vind ik), vandaar dat ik ook nog even verder heb gekeken en hier onder nog andere kasten neer heb gezet:

antec 900 v2

antec 1200 deze zit dacht ik iets boven je budget

antec df-85

als je nog vragen hebt lees ik het wel.

Geplaatst:

Mhm de 2e kast is inderdaad mijn favoriet, ik kan iets boven het budget uit aangezien ik flink heb gespaard, maar als er een 2e video kaart in komt, kan je ff checken wat hij dan wordt, (ik ben echt een hardcore gamer) en wil zeker zijn dat alles 100 fps of hoger runned met ultra graphics inclusief de upcomming FPS die op ik noemde (first person shooter ofc) of is dat met deze al gegarandeerd?

Mark

Geplaatst:

ik had in mijn vorige post een cooler master cm 690 II advanced er bij ingezet en in de volgende zit de antec 1200:

azerty

verder als je een 2e videokaart er in wil zetten dan kom je ver boven je budget uit (€1970,-), maar met de tijd zal deze minder duur worden dus tegen die tijd zou je een 2e aan kunnen schaffen als upgrade. ik denk trouwens dat je momenteel wel aan genoeg fps zult komen. ik zag op hardware.nl dat deze kaart gemiddeld zon 114,7 fps haald bij Far Cry 2 [1920x1080 4xAA - Very High]

Geplaatst:

Oke, ja ik wil gewoon alle fps die ik heb benutten, ik heb er een pest hekel aan als ik aan het gamen ben en mn fps gaat ineens "50 fps........ 20 fps"boom dood enzo, je snapt het wel ;)

En ik wil gewoon lekker op ultra kunnen spelen, en Far Cry 2 is al best oud right? Of ben ik dat ? :P

Half jaartje ofzo?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.