Ga naar inhoud

Core gaming Pc

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb zelf een HD6870 en die draai ik met een 40-50 fps (ik heb dan alles op zijn hoogst en vsync aan) dus ik schat dat de GTX580 een 75 fps moet kunnen halen (waarschijnlijk meer misschien zelfs veel meer maar zoals ik zeg ik schat alleen maar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, heb hem besteld! Top, super bedankt !

En inderdaad die 2e videokaart kan later geupdate worden, heerlijk, heeft erg geholpen en hoop er een boel plezier van te hebben.

Ik maak nog wel een keer een post met een foto als ik hem binnen heb! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

overklokken, is het sneller laten lopen van de computer. dit kan op meerdere manier, een veel gebruikte is het verhogen van de voltage, maar het overklokken brengt ook gevaren met zich mee. als je bijvoorbeeld de voltage te hoog zet dan kun je een onderdeel doorbranden. de garantie vervalt bij sommige onderdelen ook meteen en de levensduur word mogelijk verlaagd door het overklokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ongeveer ja, maar dan in een soort zelf destructieve manier. (dit hoeft niet perse het geval te zijn)

maar ik weet niet alles van overklokken af, heb het zelf nog nooit gedaan. weet ongeveer hoe het moet en de mogelijke gevolgen er van maar meer ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.