Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hoi Kape,

Nee dus niks herop te vissen... ik zal het wss allemaal kwijt zijn.

Alhoewel het er eergisteren voor de bewerking van Mbam nog op stond.

Via de panda recovery tool kon ik alle mappen terug zien en ook wat er in stond.

Bvb, bij muziek zag ik dan de map van een betreffende Dj met zijn aantal setjes die in die map stonden, en ook dan nog es elk setje afzonderlijk met titel.

Dus deze was wss dan nog steeds te recupereren, er stond ook naast "overwrite" 0%.

Maarja...., Spijtig zeker....

Kheb nu een reden om dus wel een back up te maken om de zoveel tijd ;-)

Maar ik heb dus wel nog een klein probleempje.

Als ik een tekst typ, moet ik de cursor van de muis soms weer eens aanklikken op de pagina vooralleer ik terug kan verder typen.

Mss is er ergens toch een vuiligheidje aanwezig hé!!

Groeten K

Geplaatst:

Op 22 mei heb je je eerste bericht geplaatst met de melding van een mogelijk virus. Kan je nog een herstelpunt terugzetten van vóór deze datum ?

Geplaatst:

Beste Kape,

Spijtig genoeg kan ik systeem herstel niet naar een vroegere datum herstellen.

Systeemherstel geeft dit bericht weer:

er is tijdens systeemherstel een onbekende fout opgetreden. (0xc0000043)

Groeten K

Geplaatst:

Proberen we eens of we Windows kunnen herstellen. Typ sfc /scannow in je opdrachtvenster. Hou de Windows-CD bij de hand, want die wordt normaal onderweg gevraagd.

Geplaatst: (aangepast)

Hoi Kape,

Ik doe wat je zegt, en voer dit zelfs uit als "administrator" ,

er komt een scherm te voorschijn maar dit sluit zichzelf direct terug af....

Ook wilt mijn pc nu updates van windows 7 uitvoeren en dit wordt ook nooit correct voltooid.

Groeten K

aangepast door sutter1980
Geplaatst:

Klik op 'start' links onderaan (Windowsknop) en ga naar je lijst 'alle programma's'...

Ga naar 'bureau-accessoires' en klik er op...navigeer nu naar de opdrachtprompt en klik er rechts op : kies voor 'als administrator uitvoeren'...bevestig met 'ja'.

In het venster dat zich nu opent geef je sfc /scannow in, na C:\Windows\system32>

Hou rekening met de spatie tussen sfc en de schuine streep...kopieer eventueel het commando.

Geplaatst:

Hoi Kape & Asus,

Ik heb de bewerking kunnen uitvoeren zonder dat ik die cd moest invoeren, de werd niet gevraagd.

Moet ik nu dus nogmaals het systeemherstel uitvoeren naar een datum van voor 22 mei?

Groeten K

Geplaatst:

Beste Kape,

ik heb nogmaals systeemherstel willen uitvoeren naar de datum voor 22 mei,

maar nog steeds kan ik deze niet correct voltooien.

Alhoewel ik dus de bewerking uitgevoerd heb die je eerder voorstelde via sfc / scannow.

Groeten K

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.