Ga naar inhoud

Spyware of Virus

Aanbevolen berichten

Verwijder manueel volgende vetgedrukte bestanden :

c:\windows\system32\ntkrnlpa(1563).exe

c:\windows\system32\ntkrnlpa(1555).exe

De foto die je hebt teruggezet en die nog steeds op je PC had staan, zou er op kunnen wijzen dat je alle bestanden nog actief op de PC hebt (maar niet zichtbaar). Kan je eens proberen met de zoekfunctie of je een andere foto of een ander bestand bvb. kan terugvinden. En kijk dan eens op welke locatie dit is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Kape,

ik heb dit nogmaals geprobeert in "veilige modus".

Maar dit lukt terug niet.

Ook moet ik melden dat ik vorige week in de map "gebruikers" aan het kijken was heb dan rechtermuisklik op "kristof" gedaan voor eigenschappen en daar zag ik dan bij "beveiliging" -namen van groepen of gebruikers- daar stond bij (onbekende account-met een cijfercombinatie) deze heb ik verwijdert omdat ik deze niet herkende. en er nooit eerder heb zien bijstaan vroeger.

Op wat wijst dit?

Groeten K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

Ok ik wacht wel nog even, in de hoop op nieuwe mogelijkheden.

Nu ging ik nog effe gaan kijken naar de map gebruikers dan kristof en daar de eigenschappen van en er staat een nieuwe bij nu SYSTEM.

Zag ik ook nog nooit denk ik.

Kzal effe noteren welke er staan....

Deze staan in de eigenschappen van kristof bij beveiliging: - administrator(kristof-PC\Administrators)

-kristof (kristof-PC\kristof)

- SYSTEM

Kan dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.