Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bestaat er software dat bijhoudt wat je installeert en op welk uur en op welke dag zodat je een mooi overzicht hebt?

Als je dan een backup terugzet van een maand terug, dan weet je via dit programma nog welke programma’s je opnieuw moet installeren. Bestaat er zo software? Systeemherstel van windows, maar houdt die ELK programma bij dat je installeert?

Geplaatst:

Ik heb misschien iets gevonden: belarc advisor. Die geeft een overzicht van de software en zet er naast of die software een week, meer dan 3 weken, enz... is gebruikt. Belarc advisor geeft teveel info weer vandaar dat ik hier geen link plaats.

Geplaatst:

Je kan ook voor je iets installeert zelf een herstelpunt maken en een naam geven verband houd met de nieuwe installatie.

Op die manier kan je altijd terug en heb je een overzicht van wat wanneer werd geinstalleerd.

Je moet dit dan wel heel consequent toepassen.

Geplaatst:

Je kan ook voor je iets installeert zelf een herstelpunt maken en een naam geven verband houd met de nieuwe installatie.

Op die manier kan je altijd terug en heb je een overzicht van wat wanneer werd geinstalleerd.

Je moet dit dan wel heel consequent toepassen.

Dat ik daar niet aan gedacht had. Bedankt voor de tip!!!!!!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.