Ga naar inhoud

PC Start opnieuw op na bijv afspelen dia show of gebruik van goolestreetview en game

feddy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb voor iemand een pc die (medion met windows 7 32 bit) uit valt tijdens het afspelen van een dia show met fotos, tijdens gamen en met googel street view enz. Ik heb het idee dat de video kaart het verwerken van de beelden niet meer aan kan.

heb de nieuwste drivers al opnieuw gedaan ook pc van binnen schoon maken helpt niet. :thumpdown:

de video kaart is een nividia geforce gt 260 serie

als ik bijv. een dia show met willekeurige fotos start dan valt de pc binnen 2 min uit en start op nieuw op. soms met de foutmelding dat windows wegens onverwachte fout is afgesloten, of soms zonder foutmelding.

hebben jullie nog tips? pc is nog geen jaar oud grantie geval? of wat moet ik er mee aan :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we een overzicht van je hardware.

Vermeld ook even het juiste type van deze Medion PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.