Ga naar inhoud

Probleem met WD My Book Essential 1110 (1 TB)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Indien je niet meer over het garantiebewijs mocht beschikken kan je je garantieaanvraag (klik er op) ook zelf rechtstreeks met WD regelen.

Je doet eerst een Warranty Check (via serienummer), dan vraag je een RMA-nummer aan (standard replacement).

Na toekenning van de RMA stuur je de schijf rechtstreeks op naar WD, wanneer zij de kapotte HDD hebben ontvangen bezorgen ze je de nieuwe via een koerier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.