Ga naar inhoud

Niet genoeg geheugen voor het installeren

Laura_Xx

Aanbevolen berichten

Hallo

Onlangs schafte ik me office 2010 Pro Plus aan via Academic Download - software pakketten aan zeer scherpe prijzen

Wanneer ik het exe-bestand met WinRar wil downloaden krijg ik als foutmelding:

You need to have the following volume to continue extraction waarna ik een bestand kan kiezen.

Op de site zelf staan dat ik een dvd moet inbrengen, maar ik werk met een netbook, dus dit is onmogelijk.

Zelf heb ik geprobeerd om de locatie van mijn USB-stick (waarop nog meer dan 3GB staat) en mijn lokale schijf (117 GB beschikbaar) te selecteren maar dit lukt niet...

Hopelijk kan iemand me helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, inderdaad, 4gb, sorry voor de misinformatie.

Dat zal het probleem niet zijn dan

Ik denk dat deze download in 2 tot 4 delen opgedeeld is... Heb je alle bestanden gedownload en bewaard in dezelfde map alvorens het unzippen, de setup te starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik het exe-bestand met WinRar wil downloaden krijg ik als foutmelding:

You need to have the following volume to continue extraction waarna ik een bestand kan kiezen.

Met Winrar kan je niet downloaden...Winrar is een programma om bestanden te comprimeren / uit te pakken.

Lees hier (klik er op) de faq's van Academic Download, de klantendienst bereik je op deze (klik er op) manieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had inderdaad niet de 2 bestanden opgeslaan in dezelfde map.

En daarnaast moest ik ook in de plaats van te dubbelklikken op het exe-bestand, rechts klikken en uitpakken kiezen.

Een dom foutje dus ...

Bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.