Ga naar inhoud

Router raar.

naabje

Aanbevolen berichten

Ik kan gewoon internet aan hebben en ps3en tegelijk.

maar wanneer WLM (windows live messenger) er bij komt dan heb ik echt maar 1 streepje van de 5 op mijn ps3. hoe kan ik dit voorkomen? meestal als ik op mijn ps3 zit zit mijn zus achter de pc. Ik heb de router : Linksys E2000.

Mvg, naabje

Mijn router staat op de pc & pc = bekabeld via de router. de ps3 is draadloos en staat een verdieping hoger.

aangepast door naabje
Link naar reactie
Delen op andere sites

upc alles in één

Is dat Internet, telefoon en digitale TV in 1 pakket?

Wat is de snelheid die je volgens je abonnement normaal moet halen?

Wat je werkelijke snelheid is, kan je controleren met speedtest.

Ga naar speedtest.

Kies een server en de test start automatisch.

Na de test klik je op "share this result" en dan op "Copy" om de link naar het resultaat te kopieren.

Plak dan de link in je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desnelheid voor een alles in 1 pakket bij UPC is 25 Mb/s of 60 Mb/s.

Met een bekabelde verbinding, zoals je aangeeft in je eerste bericht, zou je toch in de buurt van deze snelheid moeten komen.

Jij zit daar een heel eind onder.

Beschrijf eens de opstelling van je netwerk.

Welke toestellen staan er tussen het punt waar internet je woning binnen komt en de pc.

Geef van elk toestel het merk, model en modelnummer.

Geef ook aan hoe de toestellen onderling verbonden zijn (kabel of draadloos).

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.