Ga naar inhoud

fout bij media afspelen in Windows Internet Explorer 9

Aanbevolen berichten

Als ik een video wil afspelen in explorer, krijg ik telkens hetvolgende.

De video speelt af in de linkerbovenhoek van mijn scherm, en niet op de plaats waar die normaal zou afspelen.

Het beeld knippert voortdurend en om te kunnen pauzeren, doorspoelen of terugspoelen moet ik klikken waar ik het beeld normaal verwacht.

Als ik een website open waar iets van Flash Player in staan, dan speelt die website de dat ook af in de linkerbovenhoek van mijn scherm.

Bijkomend probleem:

Als ik een website open en ik klik met de muis ergens in een stuk tekst, dan verschijnt op die plaats mijn cursor in de vorm zoals bij het typen van tekst in bvb Microsoft Word.

Wanneer ik daarna de pijltjestoetsen nog wil gebruiken om te scrollen, dan lukt dit niet meer omdat de cursor gewoon verspringt per letter (bij pijltjes links en rechts) of per lijn (bij pijltjes boven en onder) zoals je hebt in Word. Zo worden ook de toetsen "home" en "end" onbruikbaar om te scrollen.

Heeft iemand een idee hoe dit komt?

En nog liever een oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds hetzelfde probleem.

Update graphics driver lukt niet.

Versnelde grafische afbeeldingen met softwarerendering ipv GPU-rendering kan ik wel inschakelen en dan speelt alles juist af. Alleen is dat waarschijnlijk geen definitieve oplossing voor het probleem.

Het ander probleem ivm cursor in explorer is ook nog niet opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

° Probeerde je ook de tips in bericht 3 en bericht 5 ?...

Versnelde grafische afbeeldingen met softwarerendering ipv GPU-rendering kan ik wel inschakelen en dan speelt alles juist af.

Deze handeling heeft hier al in meerdere gelijkaardige problemen een oplossing gebracht.

° Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

post-20447-1417704421,8661_thumb.jpg

Je kan de afbeelding vergroten door er op te klikken.

° Klik op 'start', ga naar configuratiescherm, programma's, programma's en onderdelen, een programma verwijderen.

Kijk nu in je lijst met geïnstalleerde programma's welke versie er wordt vermeld bij 'Adobe Flash Player Plugin'...10.3.181.14 ?...

Indien dat zo is, of een oudere versie dan doe je het volgende :

Download (klik er op) en installeer Flash Player 10.3.181.15

Da's de meest recente versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.