Ga naar inhoud

game pc 800-1300 euro

Aanbevolen berichten

Ik zoek een pc waarmee ik lekker kan gamen, bijvoorbeeld BF3, MW3.

Ik heb al gekeken en volgens mij is de site cpscomputer.nl best wel goed, assemblage wordt bij winkel gedaan, maar andere (betere) sites zijn ook welkom.

Ik kan zelf geen computer bouwen, dus aan overklokken ga ik niks doen, laat staan upgraden.

Monitor heb ik al uitgekozen en een vriend van me kan windows 7 en microsoft 2010 voor me downloaden.

Ik heb al iets uitgekozen en zouden jullie kunnen kijken of het wel bij elkaar past.

Gegevens:

• 750 Watt extra stille voeding
  • Gamers Behuizing Groen
  • 2 jaar carry-in (gratis service)
  • McAfee Internet Security 2011
  • Logitech LS21 Speakerset 2.1
  • Samsung 22" BX2231 FullHD
  • Blu-Ray Speler: LiteOn SATA
  • 2000 GB SataII Hardeschijf WD 7200RPM
  • 51-in-1 Cardreader
  • ATI Radeon 6950 1GB HIS
  • 8192MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
  • Fluisterstille PC
  • Intel Core i7-2600 3,4GHz
  • TP-Link 54MB Wifi kaart
  • Asus Moederbord P8H67-M PRO (rev.3)

Is de koeling lawaaierig zonder fluisterstille koeler???

Hoeveel Watt voeding moet ik hebben, ik kon kiezen uit 550(normale voeding), 750(stille voeding en de Thermaltake 775Watt Toughpower XT ???

Ik koop een tv scherm, zo kan ik tv kijken en gamen.

Alles bij elkaar is €1274, dat is al met beeldscherm(TV)

Groetjes,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vergeten bij te vertellen dat ik een hardcore gamer ben op de PS3 en dus veel blu-ray films heb, daarom neem ik dus een blu-ray lezer op de computer.

Wellicht sluit ik mijn PS3 aan op het beeldscherm en kan ik dus ook gewoon blu-ray films kijken met mijn PS3 en kan ik de blu-ray lezer in mijn computer wegdoen en geld besparen:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.