Ga naar inhoud

Outlook 2003

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ben al enkele maanden overgestapt naar Outlook (2003). Nu wou ik even een nieuw account registreren, en klikte perongeluk op inbox via Mobile Me-optie. Sindsdien krijg ik Outlook niet meer opgestart, want volgende foutmeldingen verschijnen:

1) "Please use the MobileMe Control Pantel to configure Outlook calander syncing."

Als ik op oke druk verschijnt een andere melding:

2) "Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem contact op met de beheerder als de situatie zich blijft voordoen."

Dus eigenlijk zou ik al mn accounts willen verwijderen, zodat ik terug kan beginnen.. Ben al enkele dagen aan het sukkelen en het nog steeds geen oplossing. Ik heb al een foutenopsporingen gedaan, maar dat heeft niet geholpen...

Wie kent een oplossing?

Alvast bedankt

Olivier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het over een legale versie van Outlook?

Kijk eens via start dan programma's.

Ga daar naar microsoft Office.

Dan naar de map hulpprogramma's.

Dan klik je op microsoft office diagnostische gegevens.

of probeer anders via het terug zetten van een herstelpunt van juist voor je probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het gaat wel degelijk om een legale versie.

De MO-toepassingen zijn voorgeinstalleerd door de computermaker, en heb nooit een CD-rom gezien.

Die hulpprogrammas kan ik niet terugvinden en ook het herstelpunt weet ik niet waar ik dfat kan vinden (Ik gebruik een LEGALE Windows XP)

MVG

Olivier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houdt de ctrl- toets ingedrukt en probeer dan Outlook te openen.

Je krijgt dan een scherm met de vraag of je outlook in veilige modus wil opstarten.

Klik op ja.

Start outlook nu wel op?

Nope, krijg wel eerst een configuratie, maar daarna zelfde probleem :(

Alvast bedankt voor de hulp

Olivier

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.