Ga naar inhoud

controle pc

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze vraag kan je beantwoorden door het volgende te doen :

Download en installeer Speccy. (klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5.04 min is echt wel lang...nu, 6.8 sec tijdswinst is dan ook niet bijster veel in vergelijking met de totale boot time.

Als je veilig wil werken : zet je cursor op zo een blokje, schuif dan naar beneden en kies voor delay, op die manier stel je het uit tot na de opstart.

Welke tijdsaanduiding krijg je bij de potentially removable ?...

aangepast door Asus
stijlfoutje verbeterd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat valt wat tegen qua specs:

- single core CPU op 1.4Ghz (=traag)

- 512MB RAM = traag

Het opstarten zal je enkel kunnen optimaliseren door zo weinig mogelijk op te starten

Je zou de PC wat vlotter kunnen laten werken met 512 of 1024MB Extra RAM geheugen... (ik zou opteren om minstens 1GB bij te steken)

voor de rest is er niet veel aan te doen vrees ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soluto gaat dit geval nooit een spectaculaire tijdswinst geven...je kan, zoals reeds aangegeven, een aantal toepassingen veilig in delay zetten...maar, zoals speciall al aangeeft is de traagheid ook wel 'eigen aan het beestje zelf'...

De aanbevolen RAM-upgrade voor een Toshiba L20 = 2 x 1GB (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat een beetje boven mijn petje om dit uit te voeren. Ik heb dan ook mijn vriendin laten beslissen wat ze verder met deze laptop gaat doen.

Voor mij mag deze discussie als opgelost beschouwd worden maar ik dank jullie vooral voor de hulp die ik hier gekregen heb. Voor de gratisse hulp die ik hier regelmatig krijg profiteer ik om deze ook dan te bieden aan andere mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.