Ga naar inhoud

controle pc

Aanbevolen berichten

Ik heb deze discussie nogmaals geopend omdat ik hieromtrent nog een vraagje heb.

Op deze laptop staat als anti-virus Norton. En ik heb gehoord en ook al gelezen dat deze ook een pc of laptop veel vertraagt en zelfs soms moeilijkheden meebrengt. Klopt dit? zo ja, dan had ik graag geweten hoe ik deze het beste verwijder, want deze zou redelijk moeilijk te verwijderen zijn. Vooral verborgen bestanden. Dan zou ik haar de gratisse AVG willen opzetten. Ik weet niet of dit een goed idee is, daarom had ik graag jullie hulp ingeroepen.

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb deze discussie nogmaals geopend omdat ik hieromtrent nog een vraagje heb.

Op deze laptop staat als anti-virus Norton. En ik heb gehoord en ook al gelezen dat deze ook een pc of laptop veel vertraagt en zelfs soms moeilijkheden meebrengt. Klopt dit? zo ja, dan had ik graag geweten hoe ik deze het beste verwijder, want deze zou redelijk moeilijk te verwijderen zijn. Vooral verborgen bestanden. Dan zou ik haar de gratisse AVG willen opzetten. Ik weet niet of dit een goed idee is, daarom had ik graag jullie hulp ingeroepen.

Dank bij voorbaat

IK ben gebruiker van norton internet security 2011 (voorheen 2009 en 2010) en vindt dat norton het systeem helemaal niet vertraagt.

Sinds de versie 2009 is norton dus geen vertrager, de oudere versies (voor versie 2009) zorgden wel voor vertraging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Dag ricardo425,

het topic over Soluto (klik er op) werd recent aangevuld met een workshop (video) ter verduidelijking.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit eens goed bekeken, en lijkt zéér interessant om het nogmaals uit te voeren. Wanneer ik nog eens bij mijn vriendin passeer dan zal ik het nogmaals herhalen. Maar het zal nog niet voor de eerstvolgende dagen zijn. Dus heb nog wat geduld, laat zeker nog het resultaat weten.

Bedankt dat hier alles nog opgevolgd word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.