Ga naar inhoud

heb geen geluid meer na instalatie van windows

ramona01

Aanbevolen berichten

is nog bezig met downloaden ik heb een packard bell ,weet niet welk model ,ik heb daar een link van speccy geplaats,het moet toch daarop staan denk ik

---------- Post toegevoegd om 15:11 ---------- Vorige post was om 14:57 ----------

ik heb wel dat icoontje terug nu van de volumeregeling rechts onder in mijn balk,maar nog steeds geen geluid

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Merk PC's gebruiken echter OEM moederborden waardoor er op de site van de fabrikant van het moederbord geen ondersteuning te vinden is helaas.

Ook is PackardBell een zeer moeilijk geval wat drivers betreft daar je een SPECIFIEK model nr. moet opgeven zoals bv. PT.U05-PV.U05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de slaapstand kun je alleszins onderstaande eens controleren in XP.

1. Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en selecteer Eigenschappen .
  2. Klik op het tabblad Schermbeveiliging .
  3. Klik op de knop Energie .
  4. Klik op het tabblad Slaapstand .
  5. Zet een vinkje bij Slaapstand inschakelen .
  6. Klik op OK en nogmaals op OK .
    Wanneer u nu de pc uitschakelt ( Start > Afsluiten ), ziet u in het vervolg in het afmeldscherm de optie Slaapstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit heb ik kunnen vinden

PID:691q202

model/type: UTOW-RIO

MS Model: Rio ID00B5

P/N:34331386

---------- Post toegevoegd om 15:49 ---------- Vorige post was om 15:44 ----------

als ik op energie klik,krijg ik deze tabbladen,energiebeheerschemas,geavanceerd en noodvoeding,ik zie nergens slaapstand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.