Ga naar inhoud

Netwerkproblemen tussen 7 en vista

Timtje

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb onlangs een SSD gekocht en ik heb daarop een volledig nieuwe installatie gedaan van windows 7 pro 64 bit. Ik heb ook een laptop met vista 32 bit. Voor die SSD kon ik van m'n pc met windows 7 naar vista in de gedeelde mappen en omgekeerd. Sinds die SSD kan ik dat niet meer en ik heb ( tevergeefs ) dingen veranderd op beide pc's om het toch te doen lukken. Mijn windows 7 pc staat met een draad in verbinding met een TP-Link router en m'n laptop is er draadloos mee verbonden.

Nu heb 'k na een tijdje m'n windows 7 toch kunnen instellen dat hij sommige gedeelde bestanden kan zien, maar niet allemaal.

Ik krijg op m'n laptop bij ieder bestand de melding: U heeft niet de machtiging om dit bestand te openen, bij m'n windows 7 heb ik dat bij sommige bestanden

Voor degene die zouden vragen voor de instellingen: m'n werkgroep is hetzelfde, bestanden en printers delen is ingeschakeld, met een wachtwoord delen is uitgeschakeld, netwerkdetectie is ingeschakeld ( dit is zo op beide pc's )

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.