Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ben nu bezig met extra klavier.Mijn AsusL3500 toetsen zijn nu niet volledig meer.Op de vier leds staat een symbool met een slot.1°=blanco;2°=1:3°=A:4°=S .

Het 2° led brandt constant.Waarom is de wereld niet gemakkelijk?:call:

Bij plaatsing extra klavier doet mijn Asus ook normaal op zijn toetsen.Bij verwijdering extra klavier worden de toetsen van Asus weer random.

aangepast door carambole
bladvervuiling,elke keer iets vers
Geplaatst:

Op mijn extra klavier zie ik ook 3 ledjes.1°=num lock--2°=caps lock--3°=scroll lock.Bij mijn Asus flikkert het eerste lampje bij iets downloaden of zo.De 3 andere zijn mss idem als mijn extra klavier.In die richting ga ik eens zoeken.Een handleiding zoeken.

Geplaatst:

Ik heb het systeem laten testen door ububntu,launchpad of zoiets.2 uur scannen was het.De keybord staat in 't rood .Alles is verzonden.Mijn bios zal het wel niet zijn.Het lampje begint pas te branden als ik de aanmelding gedaan heb.Op de meeste indelingsvoorbeelden zie ik alleen toetsenborden met aparte cijfertoetsen.Als ik dan een nieuwe Asus uit 2008 bekijk dan zijn die toetsen geljk de mijne.

Ubuntu al 3 vragen,Asus amerika,een handleiding vinden is nog steeds een sudoku-doolhof.xD

Geplaatst:

Je werkt dus nu met een laptop waarop een extra toetsenbord is aangesloten?

Ga naar Systeem - Voorkeuren - Toetsenbord

Tabblad Indelingen - klik op Toevoegen...

Tabblad "Op taal"

Zoek naar Nederlands/België

Verwijder de oude indelingen.

Herstart je pc daarna.

Geplaatst:

Van niemand kreeg ik antwoord. L onderaan staat in het blauw Fn.Als ik deze tesamen met de de blauwe Num Lk indrukte dan ging die verdomde led uit.

De indeling staat nu op Belgie Wang model 724 azerty.Toetsenbordmodel = Evdev-beheerd.

Ik kan terug typen nu zonder extra klavier.Men kan dat engelse pond teken £ veranderen naar het euro symbool.Zou ik het wagen?

:damnmate:

Geplaatst:

Ik zie geen reden om het symbool niet te veranderen.

Ga naar Systeem –> Voorkeuren — Toetsenbord.

In het venster Toetsenbordeigenschappen klik je op de tab Indelingen tab en dan op de "Toevoegen"

In het "Kies een indeling" venster kan je ergens kiezen voor "With eurosign" of zoiets.Ik zit nu op een Windows-pc en kan het dus niet volledig beschrijven..

Klik op Toevoegen.

Verwijder eventueel de oude indeling en klik op Sluiten.

Geplaatst:
:top: € staat nu bij de E en Alt Gr toets.Shift Lock geeft nu ook cijfers.Het € stond al heel de tijd rechts onder de E toets.Nooit gebruikt.Mag ik topic sluiten?:rofl:
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.