Ga naar inhoud

kan tomtom niet mailen

Aanbevolen berichten

Hoi,

Als ik op de website van tomtom klik op e-mail ons. Dan krijg ik een leeg kaderke. Ik kan niets sturen of gelijk wat. Hoe zou dit komen?

Ook kan ik iets downloaden van een update voor mijn tomtom gps maar dit lukt maar niets. De automatische download vind niet plaats en op de website zie ik een lege pagina. (zo iets)

dank u wel

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kristof28,

werkt hier perfect hoor...al met een andere browser geprobeerd?...Firefox (klik er op) ipv IE ?...

Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

post-20447-1417704419,7679_thumb.jpg

Je kan de afbeelding vergroten door er op te klikken.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u.

Maar als ik de tweede keer op toepassen klik gaat alles automatisch en kan ik nergens meer op toepassen of ok klikken. BLijkbaar is het toch gedaan maar ik kan nog steeds tomtom niet contacteren. dat kakerke van email us blijft gewoon leeg... En vroeger werkte dat gewoon

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op 'start', ga naar configuratiescherm, programma's, programma's en onderdelen, een programma verwijderen.

Kijk nu in je lijst met geïnstalleerde programma's welke versie er wordt vermeld bij 'Adobe Flash Player Plugin'...10.3.181.14 ?...

Je hoeft dus niets te verwijderen, enkel de versie checken en in een volgend bericht te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.