Ga naar inhoud

Geen internet verbinding+ trage pc door installeren Norton 2009

Ceeda7

Aanbevolen berichten

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Verwijder de huidige versie van Combofix via Combofix /Uninstall, download dan een nieuwe versie van Combofix, maar wijzig de naam van het bestand tijdens het downloaden van combofix.exe naar scan.exe. En kijk dan eens of de scan wel helemaal doorloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet er wel bij zeggen dat de Combofix niet op de probleemlaptop is gedownload, maar er via de usb stick is terecht gekomen. zou dit een invloed hebben? Dus ik kopier programma van stick op desktop, en run Combofix zonder stick eruit te halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen die blue screen eens wat nader bekijken.

Download Blue screen view.

Installeer het en start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

• bug check string (bug check tekst)

• bug check code
  • caused by driver (veroorzaakt door stuurprogramma)

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. Ik kan wel nog steeds geen programma's openen/installeren op normale modus. Heeft dat te maken met het hoofdprobleem?

Als ik dan echter normale modus afsluit, dan staat er: te veel 16 bit toepassingen bezig (zoals Combofix.exe ofzo)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.