Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Start de pc op in veilige modus met netwerkmogelijkheden.

Probeer nu of je in apparaatbeheer kan om de afbeelding te maken van de netwerkadapters.

Als dit niet lukt, doe dan het volgende.

Ga naar start - uitvoeren, typ ipconfig /all > c:\ipconfig.tx en druk enter.

Let op de spatie voor de / voor en na de >.

Voeg het bestand c:\ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Wil je onderstaande ook eens even uitvoeren,dit om te kijken welke hardware er in je systeem aanwezig is.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Geplaatst: (aangepast)
post-26566-1417704424,4193_thumb.jpgBeste, de problemen bevinden zich op mijn laptop waar ik geen internetverbinding heb. Heb wel een printscreen kunnen maken.

post-26566-1417704424,2904_thumb.jpg

aangepast door Ceeda7
Geplaatst: (aangepast)

Je netwerk chip is niet of toch zeker niet goed geinstalleerd dus een update van de drivers is zeker nodig.

Download en installeer alleszins hier voor je Wireless Lan.(selecteer je laptop type en ga naar WAN)

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Ik weet niet precies wat u bedoeld. De Speccy file gaat over de probleemlaptop. Of misschien heb ik je vraag niet goed begrepen. Het exacte type, hoe en waar kan je dat terugvinden?

Dank.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.