Ga naar inhoud

Office 2010: Installatie werkt niet meer

Gast floes

Aanbevolen berichten

Ivm dat logje; daar geraak ik echt niet aan uit, er komt telkens een melding dat de pc het bestand (dus dat van de kladblok) niet kan vinden.
Kijk eens in de map C:\ProgramFiles\TrendMicro\HijackThis ... en daar zou het logje moeten zitten onder de naam hijackthis.txt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ivm dat logje; daar geraak ik echt niet aan uit, er komt telkens een melding dat de pc het bestand (dus dat van de kladblok) niet kan vinden.

- Bekijk eerst tip 11 hierboven

- Heb je hijackthis uitgevoerd als administrator? Ga naar

c:\program files(x86)\trendmicro\hijackthis en daar rechtsklikken op hijackhis en kiezen voor "Als administrator uitvoeren".

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een nieuwe pc koopt, staat er meestal een probeerversie (met beperkte geldighied) van office op voorgeinstalleerd.

Deze moet je eerst verwijderen voor je je eigen versie installeert.

Probeer alle office onderdelen te verwijderen op de normale manier via het cofiguratiescherm - programma's en ondeerdelen.

Lukt dit niet probeer het dan met Revo Uninstaller.

Lukt het nog niet met Revo Uninstaller verwijder dan manueel alle office mappen.

Stel eerst bij de mapopties in dat ook de verborgen mappen en bestanden moeten weergegeven worden.

Kijk hiervoor zeker bij c:\program files, c:\program files(x86), c:\program data.

Ook in je profiel moet je de office mappen verwijderen.

Zoek hiervoor im de mappen en submappen van Appdata, application data en local settings

Na de verwijdering van office ruim je het register op met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Let op bij de installatie.

Haal beide vinkjes weg bij de vraag over de Chrome browser.

Installeer het en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office was nog niet geïnstalleerd, bij Alle Programmas vind ik Microsoft Office 2010, waarna er een scherm opent met twee keuzes: Office kopen of de sleutel activeren en Office installeren. Aangezien ik de sleutel al heb ontvangen van Dell, druk ik hier dan op. Wat er daarna verschijnt, vind je in post 3.

Ik heb geen installatie DVD ontvangen, dus waarschijnlijk staan de installatiebestanden op de pc.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Bekijk eerst tip 11 hierboven

- Heb je hijackthis uitgevoerd als administrator? Ga naar

c:\program files(x86)\trendmicro\hijackthis en daar rechtsklikken op hijackhis en kiezen voor "Als administrator uitvoeren".

Krijg steeds dit: 5771779880_e900b7e106.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst dit eens dan:

Start uw computer en tokkelt de hele tijd op F8 en dan komt je in veilig modus.

Log in als administrator.

Ga naar start en typ dit: cmd

Selecteer op toetsen "ctrl - shift - enter"

Typ nu achter > dit netsh winsock reset en druk op enter

Herstart de computer

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst dit eens dan:

Start uw computer en tokkelt de hele tijd op F8 en dan komt je in veilig modus.

Log in als administrator.

Ga naar start en typ dit: cmd

Selecteer op toetsen "ctrl - shift - enter"

Typ nu achter > dit netsh winsock reset en druk op enter

Herstart de computer

Helpt ook niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zeker of door Die versie te downloaden vanaf de site van Microsoft ( een probeerversie) en dan erna je code in te brengen of dat werkt.

Daar zou nog bevestiging van anderen voor nodig zijn.

Een tweede mogelijkheid is als je Home en student vanaf je PC moet installeren, je laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Je laptop wordt dan terug gezet naar de dag van aankoop.

Maar hierdoor ben je alle persoonlijke bestanden in instellingen kwijt.

Dus dien je voor het terug zetten naar fabrieksinstellingen backups te maken van al die bestanden.

Maar nogmaals ik wil bevestiging van de collega's of de eerste methode mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.