Ga naar inhoud

Kan geen verbinding met Windows-service maken

ruben2

Aanbevolen berichten

Dus je download de updates, installeert ze, herstart je laptop indien er om gevraagd wordt en als alles correct uitgevoerd is berg je de laptop pas op?

Als het zo uitgevoerd is zal daar het probleem ook niet zitten.

Installeer wel het service pack zoals kweezie vraagt.

Wacht nog af tot hij je verder helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is het SP1 al geinstalleerd?

Als je in de update geschiedenis dubbelklikt op de mislukte update van SP1 krijg je een venster met de foutmelding waarom de update mislukt is en een link naar de probleemoplosser voor deze fout.

Welke foutcode is er opgegeven?

Heb je de probleemoplosser al geprobeerd?

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mappen in 'SoftwareDistribution' verwijderd alleen het kladblok bestand 'ReportingEvents.log' kan niet worden verwijderd, vervolgens opnieuw in de geschiedenis van updates kijken, dan staat er 'U hebt geen updates voor uw computer geïnstalleerd.'

Als ik zoek naar nieuwe updates krijg ik: 'Er kan niet naar nieuwe updates worden gezocht', met de foutcode 80248014...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal hoogstwaarschijnlijk eerst nog een aantal updates moeten installeren (die jij oude updates noemt) dan zou SP1 ook in je lijst moeten voorkomen.

Lees ook deze links eens:

Steps to follow before you install Windows 7 Service Pack 1 from the Microsoft Download Center

U hebt niet de mogelijkheid om Windows 7 SP1 te downloaden als u via Windows Update controleert of er updates zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.