Ga naar inhoud

Afzender blokkeren

Tarzan

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk een email-adres te blokkeren in Outlook Express 2007 maar zodanig dat de berichten van die afzender zelfs niet op mijn PC verschijnen? Ik weet dat het mogelijk is een afzender te blokkeren maar dat het bericht van die afzender dan terecht komt in de map "Verwijderde Items" en dat wil ik nu net niet (meer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je Outlook 2007 bedoelt en niet outlook express?

Ga in outlook 2007 naar acties dan naar ongewenste e-mail.

Dan ga je naar opties voor ongewenste e-mail.

Ga naar het tabblad opties.

Zet een vinkje bij: mogelijk ongewenste mail definitief verwijderen in plaats van naar de map ongewenste e-mail verplaatsen.

Klik op OK.

Klik op de afbeelding om te vergroten.

post-23245-1417704421,4932_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Outlook Express kunnen blokkeringsregels worden opgesteld om afzenders te blokkeren (spamberichten) dan wel toe te staan (gewenste berichten die door het spamfilter worden tegengehouden). Blokkeringsregels worden aangemaakt via Bericht, Afzender blokkeren.

maar daar kan ik geen verdere uitleg over geven omdat ik het programma al jaren niet meer gebruik.

Een tweede mogelijkheid die eigenlijk wel heel interessant is omdat die reeds blokkeert op de server is mailwasher.

Op deze link lees je er meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.