Ga naar inhoud

draadloze internet verbinding in het buitenland

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik moet vaak naar Tunesie en heb daar echt internet nodig. daar zijn er heel wat cafés waar je gratis draadloos internet ter beschikking krijgt. toen ik dat probeerde lukte dat niet. ik kreed de juiste naam van de verbindingsnaam en het wachtwoord van het personeel.

ook al probeerde ik de functie 'probleem vaststellen en oplossen', maar dit werkt ook niet.

Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hield je rekening met hoofdletters / kleine letters , het verschil tussen O, o en 0 ?...

Als je je laptop liet zoeken naar beschikbare draadloze netwerken, detecteerde hij dan ook het netwerk van dat café ?...

Ik heb hen naar de juiste spelling gevraagd. Zij hebben het zelf nog eens geprobeerd maar zonder succes.

Mijn laptop decteerde het netwerk van het café.

merci voor je reactie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is moeilijk.

Als je eenmaal de verkeerde wachtwoord had gegeven zal windows het blijven onthouden ook als je van wachtwoord verandert.

Een optie is dit:

De cafe wijzigd de SSID van de router van naam en laat dezelfde wachtwoord staan.

Nu moet wel iedereen opnieuw verbinden en wachtwoord geven.

Een andere optie in uw geval is een draadloos usb-netwerkkaart kopen en de draadloos van de laptop uitzetten.

Dan goed opletten dat je dan de juiste wachtwoord opgeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.