Ga naar inhoud

560 nVidia MSI N560GTXTI-TFOC


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik ben de trotse bezitter van de onderstaande videokaart:

Gistron

Mijn situatie:

De pc (waar deze videokaart inzit) staat in de woonkamer.

Als ik iets voor het werk moet doen, of ga internetten wil ik graag beeld hebben op mijn monitor.

Echter als ik film ga kijken, of ga gamen wil ik graag beeld hebben op mijn Hd televisie.

Ik ben nu constant de kabels aan het omwisselen. (kabel uit videokaart van de monitor, en dan weer van de tv erin en daarna weer andersom enz enz.)

Dit moet toch makkelijker kunnen......

Kan ik niet gewoon middels een hdmi kabel een verbinding leggen tussen de pc en de televisie, en een dvi to hdmi verbinding naar de monitor?

Zodat ik 2 verbindingen heb zeg maar....

Als ik trouwens dan een film op tv aan het kijken ben, hoeft er geen signaal te zijn richting de monitor of omgekeerd....

Vraag is:

Kan dit?

Zo ja hoe doe ik dit, en hoe stel ik dat in?, zodat ik van signaal kan switchen, nu beeld op tv, nu beeld op monitor zeg maar....

Even voor de aanvullende info,

ik heb een Asus AM3 M4A89GTD PRO/USB3 V/S/R/GBL/DDR3/ATX Moederbord

Link http://gistron.nl/info/41021/info.html

Hier zit een onboard videokaart op, met ook nog eens een hdmi aansluiting

Is het daarnaast ook mogelijk om de videokaart extra te koelen, op de zelfde manier hoe je dat bij je processor doet met een dikke cpu koeler?

Dit aangezien de videokaart bij games erg warm wordt en kabaal maakt...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

aangepast door Jeroen H
Moederbord info toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

JA op dit moment wel,

Maar ik gebruik de hdmi kabels (in beide gevallen) puur voor het beeld......

Geluid, doe ik op een andere manier

Kan ik niet gewoon middels een hdmi kabel een verbinding leggen tussen de pc en de televisie, en een dvi to hdmi verbinding naar de monitor?

Zodat ik 2 verbindingen heb zeg maar....

Als ik trouwens dan een film op tv aan het kijken ben, hoeft er geen signaal te zijn richting de monitor of omgekeerd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.