Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bedankt allemaal , ik laat het weten als ik die foutmelding nu nog krijg
Bjorn, betekent dit dat je de aanpassingen met HiJackThis hebt uitgevoerd ? Wil je dan eens een nieuw log van HJT ter controle posten aub ?

@ Yannick,

Niet te snel willen afsluiten :laugh: Eerst na een handeling in HJT altijd even nakijken of alles met succes gefixed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier klopt iets niet. Ook nu is er niets gewijzigd aan dit log t.o.v. het eerste log dat je gepost hebt. Heb je alle fixen wel uitgevoerd ? Want dit kan uiteraard niet het gevolg zijn van een correcte uitvoering van de suggesties. Ofwel heb je geen nieuw log aangemaakt natuurlijk. Erg vreemd. Bekijk het nog eens even ... of maak een vers log in HJT via "Do a scan and save a log".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet nog altijd iets niet volgens de instructies doen, want er is geen enkele foute lijn die ik je aanbevolen had op dit moment uit je HJT-log verdwenen. Je zal er er dat bericht over het fixen in HJT nog eens goed op moeten nalezen, want momenteel is er niets gewijzigd (ook de probleemlijnen niet). Laat anders eens horen wat je juist uitvoert, zodat we (eventueel) kunnen ontdekken wat je verkeerd doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het HjackThis icoon aanklik op mijn bureaublad , komt er direkt een melding : Hijack This is already running. Voor ik de laatste keer het Hijack Thhis log op het Pc helpforum kreeg , kreeg ik ook die melding en heb ik Hijack This eerst verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar iedere keer dat ik "do a system scan and save a log file" aanklik komt er een melding dat hij sommige dingen niet kan zien die mogelijk geinfecteerd zijn en dat ik het manueel moet doen (zoiets ,want mijn engels is niet zo goed en ik kan het niet meer bekijken want hij blijft maar zeggen : is already running ) hopelijk kunnen jullie hier iets mee:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.