Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Probeer eens door de optie "Do a system scan only" te kiezen. Dan krijg je het log op je scherm. Als dit volledig is sla je dit op door onderaan "save log" aan te klikken. Sla het log dan bvb.op je bureaublad op en niet in de map van HJT. En laat eens horen of deze methode dan wel lukt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Erg vreemde situatie. Een HJT die "already running" is, lijkt me alleen maar mogelijk als je die al eerder zelf opgestart hebt. Maar in jouw geval zit dat blijkbaar zo niet in elkaar. Dan lijkt het me nog alleen maar mogelijk om alles van HiJackThis te verwijderen via Configuratiescherm -> Software, dan de map C:\ProgramFiles\TrendMicro (en alle resten die er nog in zitten) te verwijderen, met CCleaner je systeem op te kuisen ... en dan HJT opnieuw te downloaden. En dan wordt het hopen of het dan wel opnieuw lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is het log van " do a system scan only " . Toen ik vandaag mijn pc aanstak en ik op het icoontje van Hijack This klikte was hij niet meer aan het runnen ,dus vooraleer hem te verwijderen probeer ik het eerst zo nog eens :)

sorry ,mar ik krijg dat log er niet meer op .IK zal nog eens aan Chevchenco vragen of hij nog eens kan komen om me te helpen :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.