Ga naar inhoud

computer gaat in slaapmode

Aanbevolen berichten

Nog problemen, mijn computer gaat soms na een paar minuten in slaapstand. Ik heb alle instellingen nagekeken ivm het in slaapstand gaan en alles is uitgeschakeld. Als hij in slaapmode is kan ik niet meer doen, ben ik verplicht de computer via de knop uit te schakelen. Als ik naar iets aan het kijken ben met een programma bezig ben gebeurt hetzelfde, iemand een idee wat ik moet doen.

Het is niet mogelijk om een hijack file te maken, hij geeft elke keer een fout aan.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de Prestatie index al eens uitgevoerd alsook Windows geactiveerd?

Heb zojuist een gegoogled naar prestatie index en gevonden, dit is het resultaat:

processor: 7,3

geheugen RAM: 7,4

grafisch: 6,8

grafische weergave voor spellen: 6,8

primaire harde schijf: 5,8

Totaal: 5,9

Hij zei me dat er nieuwe hardware gevonden was, en dat ik moest vernieuwen. Ik heb op de knop vernieuwen geklikt en na enkele minuten zegt hij:

Kan de windows prestatie index voor uw computer niet berekenen: kan de prestatie voor afspelen video niet meten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar apparaatbeheer.

Je komt er via start dan configuratiescherm.

Staan daar gele vraagtekens, of een rode cirkel?

Zo ja, bij welk apparaat?

Laat ook weten welk merk, model en nummer je PC heeft.

Heb je geen merk- pc doe dan het volgende:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar apparaatbeheer.

Je komt er via start dan configuratiescherm.

Staan daar gele vraagtekens, of een rode cirkel?

Zo ja, bij welk apparaat?

Laat ook weten welk merk, model en nummer je PC heeft.

Heb je geen merk- pc doe dan het volgende:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Neen geen gele of rode vraagtekens.

Hier vind je de link van speccy:

http://speccy.piriform.com/results/qI80XsHP16ArBxgf2P2e4B1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles lijkt geinstalleerd dus dat is goed.

Probeer alleszins die prestatie index nogmaals uit te voeren en kijk ook zeker eens na of je windows is geactiveerd.

Ik heb ooit een soortgelijk probleem gehad dat hij maar bleef in standby gaan ook al had ik alle instellingen in energiebeheer op NOOIT gezet.

Dit was dan opgelost geraakt door zowel de prestatie index uit te voeren en windows online te activeren dus vandaar dat ik dat voorstel hoe onlogisch het ook mag klinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.