Ga naar inhoud

Internet loopt steeds terug in snelheid


Gast Marian44

Aanbevolen berichten

Gast Marian44

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik weet nu ook niet meer waar ik naar moet kijken. Bij het downloaden met newsleecher begint het goed, binnen een minuut loopt de snelheid terug naar 0 en stopt. Met de newsreeder van ziggo, en ook met de payserver. Ik begrijp er niets van. ik kon voorheen uren downloaden, en nu eigenlijk niks meer. Misschien toch het nieuwe modem/router van ziggo afwachten? iemand nog een suggestie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Marian44

Ik heb het nagezocht, ik inderdaad een quotum van 50 gb per maand, maar ook als ik nog niets heb gedwonload, doettie dit. Toch wel een overweging waard om naar allinone extra te gaan, waar je onbeperkt mag downloaden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mariam44,

Over de snelheidsvermindering kan ik niet veel zeggen en ik heb het probleem zelf ook, maar je zou eens kunnen kijken bij taakbeheer> tablad netwerk. Wat geeft de snelheid aan als je met de kabel verbind en wat is de snelheid als je draadloos gaat?

Ik heb soms 1,2 mb/s download en soms 1,9 mb/s download. Bij 1,2 mb/s download snelheid geeft taakbeheer>netwerk: 10Mbit/sec aan en bij 1,9 mb/s geeft de taakbeheer>netwerk 100Mbit/sec aan.

Verandert dit bij jou ook? Dan ligt het hieraan denk ik. Dus doordat de Mbit/sec veranderd, veranderd je downloadsnelheid ook.

Wat je kunt doen is kijken of je het tabblad geavanceerd hebt bij de eigenschappen van je lan-verbinding en/of bij de eigenschappen van draadloos-verbinding. Klik start>netwerk>netwerkcentrum>netwerkverbinding beheren>rechtsklik muis op lan-verbinding en/of draadloos-verbinding>eigenschappen>configureren

Als je hier het tabblad geavanceerd hebt dan kan je je snelheid aanpassen. (jammer genoeg is dit tabblad bij mij verdwenen :hmpf:)

Wat betreft het langzaam laden van pagina's bij Internet Explorer:

Ik zou eens kijken bij de invoegtoepassingen. Dus bij je browser: extra> invoegtoepassingen beheren. Ik had dit probleem ook een keer. Bij mij bleken er heel veel invoegtoepassingen ingeschakeld te zijn. Dit maakt het laden van pagina's heel traag.

Ik hoop dat het wat voor je kan betekenen.

Mvg, Aziz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Marian44

Een nieuw modem en een nieuw abonnement levert een speedtest op van 118 mb downloadsnelheid (via een kabel) en draadloos rond de 60. Toch blijft newsleecher precies hetzelfde doen. Eerst 10 seconden snel, dan zakt het terug naar 0, start na een aantal seconden weer op, en valt weer weg. Ik weet nu echt niet meer waar ik het moet zoeken... Ook rechtstreeks downloaden via Spotnet gaat niet beter. Mijn huidige abo heeft geen downloadlimiet, dus dat is het ook niet... Pff. Nieuwe compu?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.