Ga naar inhoud

Internet loopt steeds terug in snelheid


Gast Marian44

Aanbevolen berichten

Is het wel helemaal legaal om zoveel films te downloaden?

Los daarvan denk ik dat de oorzaak van het probleem bij Ziggo zit.

Een aantal providers in Nederland en Belgie beperken de bandbreedte als ze merken dat er torrents gedownload worden.

Dit gaat via een simpel scriptje op hun server. Zodra de torrent download stopt, heb je weer de beschikking over de volle bandbreedte.

Je kan Ziggo contacteren en je probleem voorleggen maar ik betwijfel of ze openlijk gaan toegeven dat ze torrents afknijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Marian44

Films downloaden is legaal in Nederland. Films uploaden niet. Ik heb ook een payserver, maar die heeft hetzelfde probleem. Die maakt natuurlijk ook gebruik van dezelfde verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marian44

Ik download via Spotnet, of newsleecher. Dat zijn vlgns mij geen torrents, toch?

(beiden hebben het probleem van terugloop naar 0. terwijl het voorheen (een half jaa geleden) probleemloos verliep.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marian44

Als ik de test gewoon doe zegt-ie: ping 12ms, download 47.1 mbit/s, upload 9.1 mbit/s.

Doe ik de test terwijl ik download krijg ik hetzelfde (ongeveer, ik heb m een paar keer gedaan). Op het moment dat de snelheid terugloopt naar 0, loopt de test ook vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marian44

Spotnet en newsleecher zijn geen sites, maar programma's. Ik zou niet weten van welke site ik dat zou moeten testen. Heb je een suggestie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.