Ga naar inhoud

Internet loopt steeds terug in snelheid


Gast Marian44

Aanbevolen berichten

Gast Marian44

Hetzelfde probleem. downloaden begint goed, loopt terug. Speedtest eerst normaal, doe ik het nog een keer, loopt de snelheidstest vast, en de download is gestopt. paizeren en hervatten, dan gaat hij wel weer door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Marian44

Andere computer geprobeerd. Die heeft het probleem niet. Dus het ligt echt aan deze computer... Frustrerend dit, ik ben hier nu al maanden mee bezig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marian44

ja, dat heb ik geprobeerd. met de kabel is de speedtest helemaal supersnel (bijna 120), maar hij blijft teruglopen naar 0. dan start hij na een tijdje wel weer, loopt weer terug, enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dus duidelijk aan de Acer zelf gerelateerd.

Aangezien je in post 1 aangeeft dat ie nog nieuw is zou ik contact opnemen met de verkoper voor een nazicht / herstelling onder garantie.

Maak veiligheidshalve een back-up op een externe HDD van al je persoonlijke gegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als laatste kan je nog proberen om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen...dat staat ie weer zoals dag 1 toen je hem kocht...zo krijg je hem normaliter ook terug na de herstelling.

Nadien geïnstalleerde software valt buiten de garantie van de fabrikant.

Een grondig nazicht door de fabrikant gaat het probleem zowiezo oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

het heeft even geduurd, maar uiteindelijk bleek het probleem bij de adapter te liggen, die was verkeerd ingesteld... daardoor werd de verbinding steeds verbroken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.