Ga naar inhoud

problemen met windows live mail 2011

Aanbevolen berichten

icon_quote.gificon_minipost.gif

hallo, ik heb een nieuwe computer gekocht in januari 2011.En ik heb problemen met windows live mail .Ik kan geen mails meer ontvangen en verzenden .er komt opEr is een onbekende fout opgetreden.

Server: 'uit.telenet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x80070057

Protocol: SMTP

Poort: 25

Beveiligd(SSL): Nee

Ik doe mijn computer binnen in de winkel , hij herstelt hem en na een paar maanden heb ik weer hetzelfde probleem .en kan ik weer geen mails ontvangen en verzenden .Kan iemand mij helpen a.u.b

vriendelijke groeten en alvast bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog mails in de outbox staan?

Schakel het scannen van email bij Verzenden en Ontvangen uit.

Verwijder alle mail die in Outbox is blijven hangen.

Doe ook het volgende eens:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je gecheckt of er nog mails in de outbox staan en deze desgevallend verwijderd ?...zie 1e tip van Clarkie in bericht 2.

Ruim zowiezo alle mappen van Windows Live Mail op, verwijder alle mails die je niet meer nodig hebt, dus ook in de map 'verwijderde'.

Check via Windows Update of je pc al zijn updates heeft gekregen, je e-mailprogramma krijgt zijn updates langs die weg.

Klik op 'start' (Windowsknop links onderaan), typ in het zoekvenster 'Windows update' in, klik dat bovenaan in het kleine schermpje aan...in Windows Update klik je op 'naar updates zoeken'...

Indien je pc updates heeft gevonden, installeer deze dan...mogelijk moet je de pc na de installatie opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.