Ga naar inhoud

site check: TTC Heemskerk (updated)

Aanbevolen berichten

Hallo,

graag jullie commentaar over onze nieuwe website. Deze draait nu ongeveer een drietal maanden onder domein host/online web builder van weebly en zowel qua content als visualisatie is deze site nu min of meer klaar, althans voor wat ons betreft.:hmpf:

Sinds gisteren draait er ook een flash banner op de website. Dus graag ook jullie mening hierover? Wordt de site nog voldoende snel opgeladen? Graag ook laten weten welke browser je hebt gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie reacties over wat je leuk vindt maar ook wat (nog) beter kan!:top:

Onze site : TTC HEEMSKERK - Tafeltennis Club Heemskerk start pagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie, overzichtelijke en informatieve site.

Prima kleurencombinaties, goede contrasten, duidelijke knoppen en navigatie.

Ik werk als standaardbrowser met Firefox 4.0.1, aangevuld met Ad Block Plus en dan krijg geen banner te zien, ook de facebook-kader is er dan niet bij...da's meteen ook de reden waarom ik met ABP werk... ;-)

Wanneer ik de site open met IE9 staat er tussen de knoppen en jullie welkomstwoordje een reclame voor Corsica, is Facebook er wel bij en onderaan een banner 'Calvados, op minder dan 4 uur van Brussel'.

Zowel in Firefox als IE laadt de site hier zeer snel.

Het minpuntje voor mij : die zes horizontale lijnen bovenaan vind ik vrij storend...twee lijnen komt op mij beter over.

That's it !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het persoonlijk ook een mooie site.

Maar ik zou eens overwegen om de achtergrond wit te veranderen in lichtgrijs want ik denk dat beter is.

Facebook vind ik wat minder omdat het toch een contrast-verstorend element is ten opzicht van de rest maar dat is eerder mijn persoonlijk mening.

In IE8 werkt het perfect en ook snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.