Ga naar inhoud

Pc geeft geeft geen beeld


s123

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik ben nieuw hier eomdat ik een probleem heb met mijn pc, mijn pc gaat wel aan maar krijgt geen beeld, ook schijnt de pc niet eens op te starten qant als ik ee de speakers er op zet en hem dan opstart dan hoor ik geen geluid van wondows vista wanneer ik bij het inlogscherm kom. Ook hoef ik maar minder dan een seconde op de aan en uit knop te drukken en hij gaat direct uit. De cpu. Fan en andeee fans werken wel gewoon nog ook hoor ik als ik hem opstart een piepje zoals elke normale pc doet. Ik hoop dat jullie wat met deze beschrijving kinnen en mij verder willen helpen met dot peobleem want ik zou niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke pc gaat, is het een zelf samengestelde pc of een merk pc van Acer, HP, Dell of andere.

Indien het een merk pc is vermeld dan even het type en modelnummer.

Kun je tijdens het opstarten je harde schijf horen starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een hp pc het modelnummer wet ik niet zo uit mijn hoofd. De voeding is 220 volt ik hen lijkt de voeding toch in orde????

En ja de hdd hoor ik grlukkig nog werken.b er hier nog een liggen van 230volt zou ik deze er.op.aan kunnen sluiten? De fans draaien wel gewoon da

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk allereerst eens de verbindingskabel na van PC naar het Scherm,zitten die nog goed!!

Heb je eventueel een ander scherm ter beschikking om eens te kijken of die het dan wel doet?

Het Type nr van je HP pc is echter wel van belang zoals Dasle vraagt want zo kunnen wij enigszins zien met welke hardware we te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal zometeen even het modelnummer nakijken. Ik heb het op veschillende beeldschermen geprbeerd en ook op een vga uitgang maar niets werkt. Het is niet alleen dat er geen beeld is maar ook de windows.start niet op.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.