Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik overweeg de aankoop van een nieuwe PC, nu ben ik nog steeds aan het twijfelen over een windows 7 32 of 64 bits systeem, ik weet intussen dat 64 bit sneller dan 32bit is omdat o.a veel meer dan 4mb ram kan aangesproken worden onder 64bit, dat kan van groot belang zijn als ik in HD ga filmen en monteren. Maar ik ben bang dat bepaalde software of hardware niet zal werken onder 64bits en er ook geen drivers voor te vinden zullen zijn, dat is het geval met mijn canon scanner Lide 80 die nog perfekt in orde is 5 jaar oud is en niet meer zal kunnen gebruikt worden (bevestigd door canon)misschien kom ik nog meer tot onaangename verassingen. Er zijn mensen die met win7 64bit werken en waar alles perfekt werkt, misschien hebben ze alles (hardware, software) recent gekocht. mogelijk bestaat er een site waar je kan ingeven en kan zien wat en wat niet onder 64 bit zal werken. Bepaalde software zal ik niet missen(crazy talk en phantamorph) maar mijn smartphone die syncroniseerd met office 2010 bvb, mijn palm TX met zijn software of mijn numark digitale platendraaier (LP's digitaliseren) zou ik erger vinden.

Bedankt voor jullie mening

catmen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.