Ga naar inhoud

Back up Windows Vista overzetten op Windows 7


Lindy

Aanbevolen berichten

Je kan geen volledige backup (image) van je systeem die van je vorige PC is over zetten op je nieuwe.

En dit omdat je nieuwe PC over andere hardware beschikt als je oude PC.

Of gaat het enkel over een backup van persoonlijke bestanden?

Die kan je natuurlijk wel overzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik wil gewoon alle geinstalleerde programma's en bestanden overzetten

ik heb die op externe .

Welk soort backup heb je gemaakt?

Een backup van je volledige vista schijf?

Geïnstalleerde programma's kan je niet overzetten.

Die dien je opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik wil gewoon alle geinstalleerde programma's en bestanden overzetten

ik heb die op externe .

Je kan via Windows Easy Transfer (klik er op) bestanden, e-mail, foto's en instellingen overbrengen...als het werkt... ;-)

Met Windows easy Transfer kan je inderdaad bestanden en instellingen overzetten maar géén programma's, en je dient er rekening mee te houden dat je vanuit een backup vertrekt.

En opgelet als je een andere bit-versie gebruikt als voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan geen volledige systeembackup van de ene naar de andere computer overzetten (of ze moesten krak dezelfde configuratie hebben en dat is bijna uitgesloten). Dus enkel bestanden kan je overzetten, geen volledige systeembackups. Dat heeft zoals hiervoor reeds gezegd, te maken met de aangesloten hardware die bijna nooit krak hetzelfde is als je vorige pc.

Je zult je programma's opnieuw moeten installeren (vanaf de setup!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Windows easy Transfer kan je inderdaad bestanden en instellingen overzetten maar géén programma's, en je dient er rekening mee te houden dat je vanuit een backup vertrekt.

En opgelet als je een andere bit-versie gebruikt als voorheen.

Dat word een probleem denk ik , want de nieuwe is 64 bit, deze hier 32 !!!!

---------- Post toegevoegd om 21:43 ---------- Vorige post was om 21:41 ----------

Ik zie dan wel, morgen komt ie eraan, zal dus vééééél werk zijn , naar ik hoor,

heeft er iemand ervaring met PSP en windows 7 ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je hebt nog altijd niet laten welke met welk programma je die backup gemaakt hebt?

Als je er aan begint en je wil hulp met bestanden over te zetten, laat je het maar weten.

Zelf heb ik geen ervaring met PSP.

Maar als er een vraag over is zullen de bezig bijtjes op dit forum je graag proberen te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.