Ga naar inhoud

internet werkt erg langzaam

Aanbevolen berichten

hallo,

Heb internet explorer 8 opnieuw geinstalleerd Maar gmail start nog steeds niet door. Hij wordt geladen voor ongeveer 95% zeg maar, en dan loopt ie vast. Het is het enige probleem dat ik heb met IE. En mijn vrouw zegt dat als ze iets wilt zoeken via google, het erg langzaam gaat. Google chrome installeren als webbrowser??? Wat zijn jullie ervaringen met deze browser? En hebben jullie ook een programma om je pc sneller te maken?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De browsers die ik opgaf in bericht nr 12 zijn allemaal sneller dan Internet Explorer.

Chrome is de snelste maar je moet je er goed bij voelen.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan firefox 3.6

Een programma om je pc sneller te maken is er eigenlijk niet.

Er zijn wel een hoop programma's die beweren dat ze je pc sneller maken maar die maken hun beloftes nooit allemaal waar en sommige veroorzaken meer problemen dan ze oplossen.

De beste manier om je pc snel te houden is zorgen dat je de laatste updates hebt van Windows en drivers, regelmatig controleren op malware (met malwarebytes), het register opruimen (met CCleaner) en defragmenteren als het nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.