Ga naar inhoud

Malwarebytes samen met Norton Internet Security

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb vandaag de evaluatie versie van Malwarebytes (1.51.0.1200) gekregen.

Maar nu is mijn vraag, ga ik nu geen problemen met Mijn Norton Internet Security krijgen.

Dus voor alle duidelijkheid, ik heb dus de betaalde versie van Malwarebytes,

Deze doet dus automatische beschermen in realtime !

Ik heb altijd gehoord dat 2 realtime anti virusscanners problemen geven.

Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je geen twee gelijkaardige scanners wil laten lopen, kan je de realtime functie van Malwarebytes uitschakelen en deze gebruiken (handmatig) op geregelde tijdstippen. Maar los daarvan lijkt me de combinatie MBAM en NIS geen problemen te zullen opleveren, ook niet met realtime scanning. Alleen kan daar mogelijk enige traagheid door optreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kape,

Bedankt voor je reactie.

Tot nu toe geen problemen gehad met De Norton & MBAM samen op de pc,

merk ook (nog) niks van een vertraging hierdoor.

In mijn Windows configuratie scherm van systeem & beveiliging, zie ik ook alleen maar de Norton staan.

Heb vroeger eens de IObit Security samen met Norton gehad en toen stonden ze beide wel in het configuratie scherm aangegeven (met de waarschuwing van Windows dat dit de pc zou vertragen)

Maarja ik heb de MBAM pro 14 dagen op proef.

Als dan alles goed (blijft) gaan, dan koop ik deze versie pas.

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu, eerlijk gezegd zou ik dan gewoon gaan voor de free-versie van Malwarebytes. De betalende versie heeft wel wat extra's, maar daar heb je NIS ook voor. Dus zou ik die kosten in dit geval zeker niet maken. Maar dat is uiteraard eigen keuze ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kape,

Ik heb een kortingbon voor de aankoop van MBAM. (15 euro voor Lifetime)

MBAM heeft ondanks dat ik al jaren NIS gebruikt toch al vaker Trojans & Spyware van mijn computer gehaald.

Ik hoop met de Realtime bescherming van MBAM te voorkomen dat ze op de pc komen.

Bovendien kun je instellen wanneer en hoe vaak MBAM de pc moet scannen, dus dan hoef je al helemaal niks zelf meer te doen.

Ik hoop dat MBAM ooit nog eens volledige bescherming voor de pc gaat maken, weet wel dat ik dit dan meteen zou kopen.

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.