Ga naar inhoud

/windows/system32/config/system beschadigt of kan niet worden gevonden.

Aanbevolen berichten

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb inmiddels de unbuntu gebrand op cd kan ik vandaar uit niets doen? Meende ergens iets daarover gelezen te hebben maar kan het niet meer terugvinden.Heb het inmiddels op mijn laptop staan en heb linux proberen geopend,

toen de map systemvolume information/restore geopend.

daar staat o.a. het volgende " -restore ( 2E38F044-1941-4CFC-8AF4-7D8B0DEEACB8) maar hoe nu verder?

aangepast door priscila49
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen dit te doen:

Indien je in restore ( 2E38F044-1941-4CFC-8AF4-7D8B0DEEACB8) de volgende bestanden ziet kan je het kopieren naar c:\windows\system32\config\

system

software

sam

security

De bovenstaande manier is mij niet bekend of dat lukt met Ubuntu maar het is de moeite waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen dit te doen:

Indien je in restore ( 2E38F044-1941-4CFC-8AF4-7D8B0DEEACB8) de volgende bestanden ziet kan je het kopieren naar c:\windows\system32\config\

system

software

sam

security

De bovenstaande manier is mij niet bekend of dat lukt met Ubuntu maar het is de moeite waard.

Het lukt mij niet om te kopieren naar een usbstick kan het alleen naar de desktop kopieren maar zie hem dan niet meer staan. Ik vraag mij iets anders af, aangezien ik zo wel in windows kan komen vraag ik mij af waar systeemherstel onder staat dat lijkt mij een stuk eenvoudiger maar help waar vind ik dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zit er niks anders op dan met ubuntu een backup maken van uw data en windows volledig opnieuw installeren.

Of eventueel met Ubuntu werken maar dan kan je geen windows programma draaien tenzij in beperkte geval met wini.

Je kan nog tweedehands XP kopen maar nieuw niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat ubunto mij tot nu toe prima bevalt. En heb gelukkig alle data kunnen safen. Tot nu toe kan ik met ubunto alles wat ik met windows 'o'ok deed en vaak ook nog sneller. Wat een lol tot voor kort wist ik niet eens dat deze mogelijkheid bestond.

---------- Post toegevoegd om 18:14 ---------- Vorige post was om 18:08 ----------

Als ik ubunto naast windows draai leverd dit problemen op? Zit nu nog in de probeerfase zonder ubunto geinstaleerd te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het venster voor systeemherstel op volgende manieren proberen te openen.

Ga naar start, typ rstrui.exe in het zoekveld en druk enter.

Via taakbeheer - tab toepassingen en dan onderaan rechts de knop nieuwe taak. Geef dan rstrui.exe in en klik OK

Je kan Ubuntu perfect naast Windows installeren maar dan best op een aparte schijf of partitie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.