Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag mijn werkuren berekenen in access.

Dus ik heb de velden:

Beginuur;

Einduur;

uur/dag;

Graag zou ik weten hoe je het totaal van de gewerkte uren (per record) automatisch in het derde veld (uur/dag) kan weergeven

zou zou ik ook het salaris willen bereken a.d.v. vorige bewerking en het uurloon.

alvast bedankt

Geplaatst:

Beste,

In bijlage ziet je hoe je uren kan berekenen.

Zet de formulier in ontwerp

Klik op Totaaluren en dan eigenschappen en bij focus heb ik dan in vb code geschreven.

Het is wel accb want ik weet niet welke access versie je hebt.

Mogelijk werkt je met mdb

Uren.zip

Geplaatst:
Beste,

In bijlage ziet je hoe je uren kan berekenen.

Zet de formulier in ontwerp

Klik op Totaaluren en dan eigenschappen en bij focus heb ik dan in vb code geschreven.

Het is wel accb want ik weet niet welke access versie je hebt.

Mogelijk werkt je met mdb

ik heb het office pakket van 2010 maar ik zou graag willen dat deze uren automatisch worden berekend in dat derde veld

Geplaatst:

Ik heb de database aangepast.

Nu ziet je uren_Q en daar wordt het automatisch berekend en ja kan Uren2_F gebruiken.

In dat geval kan je Totaaluur in tabel verwijderen.

Bij in bericht wordt het in feite ook automatisch berekend.

Uren.zip

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.