Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn dell computer draaid weer goed dankzij jullie heb alleen nog een probleem met geluid ik heb er nu windows 7 opstaan maar ik kan nu de soundblaster cd niet instaleren op windows xp werkt hij wel

Geplaatst:

Ik heb ook een creative audigy live kaart op de pc met Win7

met volgende drivers

StuurprogrammaCreative Sound Blaster Audigy-serie stuurprogramma 2.18.0017

Bestandsgrootte : 40,42 MBicon_download.gif Downloaden

icon_showdetail.gifDetails weergeven

Releasedatum : 9 apr 10

Deze download is een stuurprogramma die Microsoft® Windows® 7, Windows Vista® en Windows XP ondersteuning biedt voor de Creative Sound Blaster® Audigy®-serie audioapparaten. Lees de rest van dit webreleasedocument voor nadere bijzonderheden.

Geplaatst:

ik ben er nu 2 dagen maar als ik op icoontje van geluid klik komt er steeds te saan geen apparaat voor geluids weergave geinstaleerd en als ik dan mijn soundblast live cd erin doe krijg ik melding setup could not detect any soundblaster card on your systeem en ik heb toch die drivers geprobeerd groetjes ben

Geplaatst:

ik heb hem geinstaleerd maar krijg melding het instalatie program heeft geen ondersteund produckt op u systeem gevonden

---------- Post toegevoegd om 22:02 ---------- Vorige post was om 21:52 ----------

ik heb met aida naar geluidskaart gekeken en daar staat creative sb live

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.