Ga naar inhoud

64-bit?

Beroe7

Aanbevolen berichten

Ik heb zonet 5 uur moeten wachten voor de download van Adobe After Effects cs5. In wil het installeren en ik krijg volgende foutmelding: "Adobe After Effects CS5 kan alleen worden geïnstalleerd op een 64-bit systeem" :dong:

Ik heb al enig opzoekwerk verricht, waaruit blijkt dat het onmogelijk is om van 32-bit, naar 64-bit te upgraden.

Is er een mogelijkheid om dit wel te laten functioneren? =/

Mvg,

Beroe7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die software dien je over een 64bit besturingssysteem te beschikken.

Het kan vanaf windows vista maar moet 64 bit zijn.

[ATTACH=CONFIG]11110[/ATTACH]

En het is niet mogelijk om het via "compatibiteitsproblemen oplossen" of dergelijke te runnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lees ik op de website van Adobe

Does After Effects still support 32-bit operating systems?

No, because the performance benefits of native 64-bit support make it the best choice for the demanding technical requirements of working with video, particularly HD and higher resolution content. Offering only 64-bit support enables Adobe to optimize performance even further. If you buy the Windows® version of Adobe Creative Suite® 5.5 Master Collection or Production Premium software and you do not yet have a 64-bit operating system installed, you can use After Effects CS4 for Windows, which is included, until you upgrade. (Note that After Effects CS5.5 and Adobe Premiere® Pro CS5.5 are the only CS5.5 components that require a 64-bit operating system.)

- Adobe After Effects CS5 werkt dus enkel op Windows (Vista of 7) 64 bit.

- Adobe After Effects CS4 werkt nog wel op Windows (XP, Vista of 7) 32 bit.

- Neen, de truc om After Effects CS5 in compatibiliteitsmodus te draaien, lukt niet, omdat After Effects CS5 enkel is geschreven voor 64 bits besturingssystemen.

Als u nu momenteel een 32bits-Windows versie gebruikt, dan is de enige mogelijkheid om Adobe After Effects CS4 aan te schaffen, in plaats van Adobe After Effects CS5.

Adobe After Effects CS4 ondersteund wel 32bit-Windows besturingssysteem. Zoveel verschil tussen Adobe After Effects CS4 en Adobe After Effects CS5 is er niet.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Compatibiteitsproblemen oplossen kan alleen als je naar de vorige versie windows wilt maar CS5 in uw geval is juist naar een hoger geval en dat kan nooit.

De enige oplossing is windows 7 - 64 bits installeren mits uw hardware dat ook ondersteund.

Daarbij is hulp aanbieden illegaal downloaden niet toegestaan op deze forum volgens de regels.

Helaas zien twee moderator dit niet en mag je van geluk spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet 5 uur moeten wachten voor de download van Adobe After Effects cs5.
TS kan evengoed een trial versie gedownload hebben. Dat is perfect mogelijk via de website van adobe.

Zie hier maar eens: ;-) (zelfs in het Nederlands!)

Adobe - Downloads

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet 5 uur moeten wachten voor de download van Adobe After Effects cs5. In wil het installeren en ik krijg volgende foutmelding: "Adobe After Effects CS5 kan alleen worden geïnstalleerd op een 64-bit systeem" :dong:

Ik heb al enig opzoekwerk verricht, waaruit blijkt dat het onmogelijk is om van 32-bit, naar 64-bit te upgraden.

Mvg,

Beroe7

Compatibiteitsproblemen oplossen kan alleen als je naar de vorige versie windows wilt maar CS5 in uw geval is juist naar een hoger geval en dat kan nooit.

De enige oplossing is windows 7 - 64 bits installeren mits uw hardware dat ook ondersteund.

Daarbij is hulp aanbieden illegaal downloaden niet toegestaan op deze forum volgens de regels.

Volgens het gene wat ik lees vermoed ik dat TS een windows 7 32 bit heeft.

Dus kan TS de compatibiliteitsmodus wel gebruiken om terug te gaan naar windows vista.

Maar in dit geval heeft het geen enkele zin omdat het bewuste programma enkel met 64 bit werkt.

Dus zal TS ofwel een oudere versie moeten gebruiken waar 32 bit wel ondersteund wordt of een windows 7 64 bit installeren.

En nergens is er een bewijs dat het illegaal gedownload is, zie ook bericht 7 van Kurtt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.