Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het bijhorende program komt er steeds bijstaan met wat je zou openen.Het slaat steeds vast wegens een zip exe.Ik draai ubuntu 10.10.In de vrije uurtjes heb ik al gezocht.Het is voor mij onbegrijpelijk al die techno praat.

Geplaatst:

Via google kom ik op dit forum terecht bij een topic van 22-2-10 van Jurgen.Ubuntu software downloaden met stap voor stap de how to en pic.De benamingen zijn anders of er zijn andere prog dan mp3 rocket.

Ik had een prog waarbij je free mp3 kreeg ,auto-tag deed,de clip was was wel via de club en pay.De clip kon je wel bekijken.Ik ga het eens bezien.

Geplaatst:

In die handleiding beschrijf ik drie manieren om software voor Ubuntu te downloaden en te installeren.

Ik heb het niet nagekeken, maar volgens mij zit het programma Mp3 Rocket niet in het Sofwarecentrum of in Synaptic. Dit zijn twee van de drie manieren die ik heb besproken in de handleiding waar jij naar verwijst.

Jij probeert het programma waarschijnlijk te downloaden via de website Music Downloads - Free MP3 Downloads - MP3 Rocket.com. Op die website kan je inderdaad een .exe-bestand downloaden. Dat gaat perfect met Ubuntu. Het installeren gaat echter niet omdat Ubuntu niet met dergelijke bestanden kan werken.

Geplaatst:

Gisteren had ik bij ubuntu zelf een firefox add on gedaan om you tube te brengen naar mp3.Google kwam niet,firefox zit ook vast.Enkel via toepassingen-internet-firefox geraak ik terug op het internet.Al die onherkenbare downloads en exe mogen eruit,maar welke?Nieuw geijkte ubuntu update mag er zeker in.De rest ben ik beu.Wat een.....

Geplaatst:

Via toepassingen-internet-firefox heb ik een icoontje naast het slechte kunnen plaatsen.Het slechte icoontje in de prullenbak.Bij opstart pc en dubbelklik op het nwe icoontje gaat hij nu direct naar google.

Voor de rest wil ik de boel cleanen en vlieg dan maar met de klap mee.Bij xp was het gewoon een ietwat betrouwbaar prog downloaden en meestal werkte het.Ubuntu is gemaakt door een warhoofd denk ik .Of anders is het,doe een stapje in de wereld.

Geplaatst:

Ubuntu is gemaakt door duizenden professionele helpers die gratis helpen aan de besturingsysteem.

Heel anders dan Microsoft dat duizenden mensen betaald om het te maken.

XP is een goede windows maar is erg veroudert.

Men spreek nu van windows 7

Geplaatst:

Ja,sorry,mss heb ik te weinig respect voor iemand anders zijn vak,stielkennis en de vele uren dat hij er ingestoken heeft.

Ik kan blijkbaar nergens mee instappen zodat ik kan volgen.Lessen ga ik zeker volgen omdat er veel misverstanden zijn.Daar is het officieel en niet de zoveelste ersatz.Heb geduld met mij.

Windows 7 stond er op maar mijn laptop is er te zwak voor.Ubuntu is nu supersnel mede ook de virusscanner die je niet moet gebruiken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.