Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Het is wel een misverstand dat Ubuntu geen virusscanner nodig heeft.

Nu is het wel zo dat hackers Linux gebruikers niet zoveel lastig vallen maar als er meer Linux gebruikers zijn dan zal Linux ook eraan geloven als de hackers ermee bezig zijn.

Lessen volgen voor Linux is ideaal om zelf dingen te veranderen.

Zo kan je zelf drivers maken voor Linux want het is in feite gewoon tekstbestand.

Eigenlijk zou iedereen moeten doen om lessen te volgen want we zijn allemaal te zeer gebonden aan Windows.

Bij de eerste keer gebruik met lessen kan je alle volgende Linux versie doen zonder les te volgen.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Een oude limewire zou moeten werken volgens sommigen.Lezen kan ik het maar niet uitvoeren.Bij windows sprong het allemaal vanzelf in gang.Ik durf ook niet meteen de eerste de beste te nemen .Mss eerst een viruscanner plaatsen.

Al die ubunti software,een korte uitleg zou wel handig zijn bij die vreemd getitelde software.

Geplaatst:

Limwire is door de rechtbank van het net gehaald.

Dus de oude zal ook niet werken.

Daarbij geeft deze forum geen hulp bij illegaal downloaden.

We kunnen geen korte uitleg geven op alle software voor Ubuntu want dat zijn er duizenden.

Geplaatst:

Mijn udates staan automatisch ingesteld tov de virusscanner.Ubuntu is volgens mij modern genoeg,waarom nog beter.Op you tube kan je clips bekijken hoe je met ubuntu werkt.Het werk gaat altijd voor.Les ga ik volgen,hopelijk geen 3 jaar met vele oefeningen.Geraak er verder mee in het leven?:stupid:

Geplaatst:

Mijn maat heeft zojuist de evolution ingesteld voor mijn 2 emailadressen.Het oude stond bomvol.

Binnen 1 jaar ben ik mss terug als ik wat geleerd heb.Het blijft toch maar in een rondje draaien zodat ik de deur dicht doe.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.