Ga naar inhoud

whois

Aanbevolen berichten

Blijkbaar is er een probleem met de verhuis van mijn site, van strato naar mijndomein, ik zou daar een mail moeten voor krijgen om mijn toestemming te geven, doch deze mail komt niet aan.

Het probleem zou liggen aan de whois database van mij een verkeerd e-mail adres heeft?

wat niet klopt want ik heb het opgezocht en gegevens kloppen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb strato gecontacteerd en daar hebben ze mij een authorisatiecode gegeven, maar blijkbaar is dat niet voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet echt is een .com site en had dit al gelezen.

Het stoort mij dat alle gegevens correct zijn voor zover ik kan zien, de code is doorgegeven aan mijndomein, en toch zeggen ze dat ze niet verder kunnen zolang ik de mail niet beantwoord waarin ik toestemming moet geven, maar heb deze mail nooit gezien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de webmail van de provider en misschien dat je daar de mail ziet.

Indien de e-mailadres elders is dan bij uw provider dan dient je bij de instelling van uw provider de mail te forwarden naar andere e-mailadres.

Normaal gezien hebt je gegevens hoe je moet uploaden enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je verhuisd moet je wel degelijk bij uw provider dat doorgeven.

Ik heb dat ook moeten doen bij mijn provider en ik heb eveneens telenet.be

Ik weet niet hoe het bij u gaat maar bij mij is dat naar controlpanel gaan en log in.

Bij klantoverzicht kan je daar uw mailadres van telenet opgeven.

Ofwel dubbelklik je op uw abonement en dan ziet je daar email-instelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.