Ga naar inhoud

deskop instellingen


Rud06

Aanbevolen berichten

hoi

alles wat ik download of opslaan,maakt het een deskop (configuratie instellingen) in de betreffende map. als ik een foto of wat dan ook opslaan, maakt het een onzichtbaar deskop.en als ik het bestaand wil verwijdert,krijg ik te zien dat er verborgen bestanden in het map staat. weet iemand een oplossing om dit te voorkomen? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat niet meer wil zien moet je de instellingen zodanig zetten dat je verborgen bestanden en mappen niet meer ziet.

Ga naar Start en klik op Deze computer.

In de menubalk selecteer je Extra en dan Mapopties.

Selecteer de tab Weergave.

Bij Verborgen bestanden en mappen selecteer je Verborgen bestanden en mappen niet weergeven.

Klik op Ja om dit te bevestigen.

Klik op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar is er een mogelijkheid om het niet meer ta laten onstaan? want als ik zo doen zolas je zegt,dan zijn ze wel,alleen ik kan ze niet zien.en ze nemen toch best wat ruimte inbeslag :dong:

Als je dat niet meer wil zien moet je de instellingen zodanig zetten dat je verborgen bestanden en mappen niet meer ziet.

Ga naar Start en klik op Deze computer.

In de menubalk selecteer je Extra en dan Mapopties.

Selecteer de tab Weergave.

Bij Verborgen bestanden en mappen selecteer je Verborgen bestanden en mappen niet weergeven.

Klik op Ja om dit te bevestigen.

Klik op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bestandjes, dat die er zijn is heel normaal.

Desktop.ini bestandjes 'vertellen' Windows hoe mappen weergegeven moeten worden.

Steeds al je iets doet dat daarmee te maken heeft wordt er een Desktop.ini gemaakt.

Zo veel plaats nemen die toch niet in?

Hoe groot is zo'n bestandje bij jouw?

Of je ze kunt voorkomen weet ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.