Ga naar inhoud

Computer start "gastaccount op"

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

ik zit met een probleem.

mijn computer, die ik al een tijdje heb, begon gisterochtend ineens raar te doen.

Toen ik die morgen de computer aanzette en inlogde, kreeg ik niet mijn eigen account maar een soort 'gast' account. Alles was weg, er stonden geen foto's en documenten meer op. Ik ben eens uitgebreid gaan zoeken en vond uiteindelijk alles wel weer terug via "lokaal station C". Ik heb alles weer op zijn plek gezet.

Ik was blij dat ik alles weer gevonden had en sloot de computer met een gerust hart af. Toen ik hem vervolgens weer aanzette stuitte ik weer op precies hetzelfde probleem. Ik kon alles weer opnieuw gaan zoeken! Zo gaat het nu heel de tijd en ik vind het heel vervelend. Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en er een oplossing voor gevonden heeft!

Alvast bedankt.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ clarkie.

ik gebruik Windows XP.

ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

als ik inlog krijg ik de volgende melding:

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.

Detail: Fout tijdens een bewerking in een pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.