Ga naar inhoud

kan niet meer opstarten zonder cd

jacoj

Aanbevolen berichten

tijdens het installeren van een spel werd mijn beeld zwart(virus???)

Na herstarten blijft ie in de herstelconsole terechtkomen met de melding dat ie de opstartprocedure niet kan herstellen.

Nu moet ik met hirens bootcd erin blijven opstarten anders doet ie het niet.Dit is zeer vervelend.Via via kreeg ik te horen dat de "verborgen partitie" gewist was????(geen verstand van).Dit blijk je te kunnen zien via -->computerbeheer-->schijfbeheer.Hoe krijg ik zo'n "verborgen partitie" weer terug zodat ie weer opstart zonder cd.

Ter info:alle updates waren ook verdwenen-sp1,ati update enz. zeer vreemd

Wie kan mij helpen??

win7 x64 sp1

ati radeon 5670

4gb geheugen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je in het bezit bent van een windows installatie-dvd kan je een opstartherstel doen.

Volg daarvoor het tweede deel "hoe gebruik ik een systeemherstelschijf in noodgevallen" via deze handleiding.

Heb je geen installatie- dvd ga dan naar deze link en download daar een herstel-dvd voor je windows 7.

Let op dat je de juiste bit-versie kiest.

De uitleg hoe je de revovery- disk moet branden staat juist onder de downloadknop op die site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.