Ga naar inhoud

Rode letters tussen zwarte letters, na code t.b.v. streepje op de a (ná).

Aanbevolen berichten

Hallo geachte lezer,

Ik ben geen computerman. Ik werk plm. 02 jaar op Windows/Word. Ik schrijf boeken. 02 boeken zijn reeds uitgeven. Dit jaar volgt boek 03.

In de tekst van dit manuscript was ik aan het typen. In wilde een zin aanpassen en deed het woorde ná typen. Hiervoor gebruik ik CTRL + Alt en de letter a. Dan staat er á.

Dit doe ik ook voor andere letters, waardoor ik nagenoeg automatisch typ.

Nu ging het goed fout.

In die regel staan nu rode letters, die ik niet meer kan deleten. Dat lukt niet.

Ik heb alle kleuren al aangepast.

Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.

Weet iemand die dit leest?

Ik kan nu niet verder aan dit manuscript werken.

Want indien ik enkele regels verder ga met typen, dan staan door ook rode letters.

Bedankt voor jullie genomen moeite.

Saluut....... Jabril :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk om een klein stukje tekst waar het probleem zit te kopiëren naar een leeg WORD-document.

Sla het document op met als title bijvoorbeeld TEST.

Plaats het document dan als bijlage in een volgend bericht.

Zo kunnen we direct zien wat er scheelt, en zo oplossen.

Als je niet weet hoe een bijlage te plaatsen lees dan deze handleiding. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag,

Hier volgt een kopie van de tekst met rode letters. Maar die zijn in dit document niet te zien.

Dit zou toch van een goddelijke genadeloosheid getuigen? Het zou zelfs een goddelijke demonstratie van satanisch genoegen in de menselijke emotionele- en psychische pijnen zijn. Wat zou dan de zin van die door een god ingestelde natuurwet zijn? Is een god een lapsus? Waarom hebben de goden daar dan niets in de bijbel, thora of koran over geschreven? Dan kon een mens zich toch bekwamen? En niet afhankelijk van buitenlandse tv-mediums zijn? ???God wist toch welke problemen de mensen, ná !!! zou ondergaan, vanaf het moment dat een geliefde dood gaat en de planeet aarde verlaat en weer terugkeert naar de hemel? God de vader behandelt zijn kinderen toch niet op een onevenwichtige wijze? Gelooft u in een god of in een hemels wezen, die aan slechts één klein onderdeel van moeder natuur op een onevenwichtige- of degenererende wijze zou meehelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag,

Ik had zonet een bericht over de rode letters in de tekst aan u gezonden.

Hierin deelde ik u mede dat ze niet in de reactie aan u te zien waren.

Hierdoor kwam ik op het idee om een nieuwe document aan te maken en de gehele tekst (ruim 240 pagina's) in dit nieuwe document te laten inlopen.

Dit is gelukt. De fout is niet in dit nieuwe document meegelopen.

Ik weet nog steeds niet wat ik fout heb gedaan. Misschien dat u dit wel weet. Ik wacht uw antwoord af.

Maar ik kan weer in het manuscript verder werken.

Bedankt voor uw tijd en aandacht.

Saluut....... Jabril

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de tekst rechtstreeks in een nieuw bericht geplaatst.

je had de tekst in een WORD doc moeten zetten en het WORD- doucment als bijlage doorsturen.

Maar blijkbaar is je probleem opgelost.

Dan mag je de discussie afsluiten door op de knop "markeer als opgelost" te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.